Dammtork och trasiga PS3-dosor

Sådär ja, nu var dammet bortjagat och pilsnern uppdrucken, who´s to say that you can´t combine?
Läggan blev iaf ovan marknivå dammfri, nämligen så att vi har ingen dammsugare, kommer dock en ikväll, välbehövligt to say the least! Barre kikade förbi mitt i städningen/headbangandet till Guns N Roses, så tog en enligt både mig och han välförtjänt pilsnerpaus, tyvärr höll solen för tillfället på att leka kurragömma bakom molnen så den blev avnjuten inomhus.
Fortsatte då pilsen va slut me städandet o de blev riktigt fint om du frågar mig, tror inte de varit såhär städat sen 97 i lägenheten.
Nöjd me min insats så bänkade vi oss framför TV.n och NHL2K9 för lite kukmätar-tävling, ja hade psykande nog piskat B stort igår me hela 7-0 i matcher, trots att de e hans spel, o sånt där grabbar emellan är katalysatorer för sömnlösa nätter hos den torskande, hånade parten.
Sugen på revansch så slog B igång spelet och smockan hängde i luften från första nersläpp, efter jämna matcher me svettiga handkontroller så gjorde jag sent i sista perioden i match 10 det avgörande målet vilket ledde till detta urkukeri från B:s sida :
Alltid lika kul sånt där, vill säga när man är på den vinnande sidan, och sånt där kan leva kvar i många år samt att man i efterhand kan ha sjukt kul åt de, även han som i detta fall nitade in dosan i fondväggen. Hoppas bara att min vinnande psyk-streak håller i sig så ja har ett par knappar av hans att trycka på vid behov.
Ne nu ska det köpas sushi och invänta M som om mindre än två timmar anlände i Oslo, ska bli riktigt underbart o se henne igen, sjukt men också bra att man tycker de e jobbigt o vara ifrån varann efter bara 3 dagar, visar väl bara på hur mycket man älskar varann.
Så nu bär de av till Deli för lite fisk-inhandlande, dom har faktiskt riktigt bra sushi där, den kmr från ett ställe på Grunerlökka vid namn Lille Asia där jag varmt rekommenderar ett förbi-kikande.
Fredens Liljor
/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0