Fan va kul me skadeglädje

Hahaha, så jävla kul idag, var på coop för o handla lite jäst, kanel, mjölk o andra grejjer till våran kanelbullebakning som om ja känner oss rätt kommer ta två veckor att ta oss an, tänkte göra de ikväll men vet inte om klockan går snabbare här på bislet elr va de är men vi hinner fan aldrig någerst.
Jaja to the funny part, kom fram till kassan, hon före stod o lastade upp sina varor o såg lite nervös ut, varför fick ja reda på inom kort.
Kassörskan blippade in alla sakerna, tjejen såg slutresultatet med en skrämmande blick, gick bort till varorna o började plocka ut de hon inte hade råd med.
Först tog hon bort 2 grejjer, prova betala, de pep.
2 grejjer till, kort i maskinen, pip.
2 till, o just som kön började byggas upp bakom henne, folk stod o suckade med kurrande magar, så pep de igen!
1 dyr grej till o hon klarade kortgränsen, med illrött ansikte och skamsen blick stressade hon ner varorna som fanns kvar och skyndade mot utgången.
Sjukt kul tyckte jag där ja stod o bet mig i läppen för att hålla skrattet inom mig, visst ja kanske är taskig men de va humor om du frågar mig!
Provat en ny frilla idag också, vet inte va ja tycker ännu, reaktioner o kommentarer välkomna, bra som dåliga.
Höger, vänster, bakifrån

Med händerna fulla av vax
/ P

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

2010-04-12 @ 22:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0