Longboard, ge mig!

Sitter o kikar på lite olika longboards, tänkte köpa mig en förra året men de skedde aldrig, varför vet ja inte, kanske köpte ringnes för pengarna va vet jag. Hittade ett par stycken på det alltid lika bra nätet, dom här t.ex :
Det här är ju iofs bara två av dom alla snygga som finns där ute.

Gillar egentligen mest träfärgade boards med najs bilder/ingraveringar/målningar på men färg-glatt är ju aldrig fel
till sommarn.

Dagen idag har inte varit så händelserik av sig, jobbat till 21, sen hem till varm mat som baby har fixat åt mig, sett
litr norsk paradise hotel, som för övrigt inte är i närheten av den svenska versionen, varken programmässigt eller
utseende-mässigt.

Ne nu e ja helt slut efter för många lediga dagar och för mycket jobb direkt efter ledighet. Nu blire john blund som
får ta över bloggandet för ikväll, hörs imorrn!

Hejpa!
/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0