Mallaballa gästbloggar!

Jajamän så är det, gästbloggar åt min andre hälft som just nu tagit sig iväg med trikken mot centralstation för att hoppa på tåget till min hemstad - Karlstad!
Fick nyligen ett sms av Petter som har lite blogg abstinens! Så han hälsar alla läsare följande:
Har tyvärr inte tid som vanligt för långt inlägg så ni får nöja er med detta. Jag drar till Karlstad för o trygga min framtid via högskoleprovet. Ni som befinner er där, pilsrättande ca 17.00 på den bar som befinner sig närmast provsalen. Nu tre timmars tåg med, tro det eller ej, bara "handbagage"!!
Dom vanliga 30 kilona/helg är utbytta mot sin höjd, 3 kg. Jag är i alla fall stolt!
Kärlek
/P

Ja. Så nu vet ni, vi får väl alla önska honom ett stort lycka till och jag hoppas på att han kommer tillbaka snabbare än kvickt så jag slipper vara helt ensam i storstan och framförallt i lägenheten!
Tack och bock för mig, ska in och printa ner lite ordbajsande i min egen blogg.
Take Care folk´s!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0