Rydda elr pils i solen?

Svåra val nu, vaknade upp, satt mig upp i sängen, la in den obligatoriska snusen och blickade ut över vad som såg ut som efter att en avfalls-tornado dragit fram över vardagsrummet. Tittade sen lite till vänster, såg solen teasa mig på andra sidan fönstret, gick in i köket, öppnade kylen för lite frukost, de första min blick möter är 3 kalla pilsner.
Så, städa lägenheten elr gå ut på brandbalkongen o avnjuta en pils i solskenet?
Hmm...?
Inget o snacka om egentligen, men eftersom det verkar som att de varit ruskigt lokala kläd-naturkatastrofer varenda dag sen februari i denna lägenhet så är de väl kanske egentligen bäst att leka gud o blåsa undan alla katastrofer idag.
Ne kanske börja me lite frukost o se vars de landar.
Med solen i ögonen
/ P

Kommentarer
Postat av: Malin

DU, jag hoppas de är någorlunda städat!

2010-04-04 @ 15:51:48
URL: http://malinmariathereses.blogg.se/
Postat av: P

inget som säger att man inte kan kombinera dom två :P

2010-04-04 @ 18:32:27
URL: http://petternybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0