Tejpkrig!

...The war is on!
Idag på jobbet så har de varit fullt krig mellan mig o min arbetskamrat Joel, de hela började denna fula dag med att båda va sjukt övertrötta så vi va på "fult" humör båda två. Vi började dumma oss med allt möjligt fult såsom ostbåge-begravningar i tejp-kistor ( ostbågen avled av sina klämskador då en sko olyckligt ramlade ner över honom, inte av dom fallskador som han pådrog sig via fallet från bordskanten ner på golvet som vi först trodde. )
Inte mitt påhitt, ännu vill säga!
Eftervart så spårade de hela ur och då jag kom tillbaka efter ett toalettbesök så var min coca-cola flaska borta, det enda som liknade den var en tejpboll i form av just en flaska, då jag törstig efter mycket om och men skurit upp tejpen och tagit en klunk så gick ja iväg för lite annat dribbel.
Väl tillbaka, återigen törstig, så var tejpflaskan borta, jag såg mig runt i rummet med Joel leendes brevid mig, tillslut så upptäckte jag en inte bara tejpad utan nu även 4-dubbelt inplastad flaska upptejpad på väggen, även om ja va törstig så såg ja absolut humorn i de hela.
Joel vann dagens rond men imorrn blir de payback så de bara sjunger om de, planen lyder att åka till jobb en stund innan vi börjar, därigenom hinner jag tejpa in all hans mat han har i kylen, o då menar ja allt, smörpaket, brödpåsen, salamin och även smörkniven, jag ser fram emot detta plus att då kommer man ju faktiskt i tid till jobb för en gångs skull!
Med hämndlyst i ögonen
/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0