What if?

..Det kan inte vara lätt, tänk att vara både skelögd och så pass full att man ser flera stycken av samma sak?
Stackars dom, ja börjar tro att ja vet hur de känns, iaf när de gäller saker, mål, som ja ser i livet, ja ser målet rakt framför mig, men skelögdheten gör att vägen dit blir lite krokig, samt att tokfylle-fler-av-allt-seendet gör att jag ibland siktar in mig på fel del av målet även om tanken är god, så har ja gjort på senaste tiden, vilket nästan har resulterat i att det viktigaste i mitt liv har blivit tappat, som tur var så har ibland även målet ögon och resorb, så som denna gång så blev jag av målet guidad till den rätta av dom tre jag såg samt att resorben till slut gjorde att ja bara såg ett enda målet, det rätta.
Ihelgen är de ju sista Lökka-helgen nånsin, alltså så som vi som vart me från början känner den, alkoholmängd hög från torsdag eftermiddag till söndag morgon, de va så vi levde back in the days, det var så min första helg i denna stad och stadsdel gick till, och det är så vi ska avsluta denna era!
Dag 3 av 3 idag, ja var svag igår men siktar på att ta igen de med en tvådagars-tagg under några få timmar på Seilduks 17, let´s show ´em how it´s done!
Vi ( jag och M ) har lyckats släpa oss i väg till IKEA! #publikens jubel#
de blev iofs inte så mycket köpt denna gång heller, men de va för att en del av dom grejjerna vi ville ha inte fanns på lager så de blir en till tripp till veckan.
Ne nu blire varma mackor, sen ner på Aker Brygge för en pils i solskenet, och förresten även lego-byggande, dom håller tydligen på att bygga världens största lego-torn där nere o alla som vill får va me o bygga, gött!


Tok-taggad till sista kvällen på Lökka
/ P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0