Bislet bra men Azorerna bäst!

Tänkte jag skulle göra som Owen Hargreaves och ge mig på ett tredje comeback-försök i bloggandet efter långt uppehåll.
Just eftersom det var månadsvis sen sista punkten blev lagd här så blir detta inlägg en snabb resumé av vad som försiggått denna blogg-lösa tid så ska jag gå in mer långt och träligt på allt i andra inlägg.

Så...
  • Tänkt börjat blogga
  • Har varit i Lysvik av alla hålor och försökt mig på att med skakiga ben lära mig åka longboard, inga sjukhusvistelser men inga sponsorkontrakt heller för den delen.
  • Strandad i Kil, mindre gött
  • Käkat kanel, elr iallafall försökt.
  • Haft en sigenare boendes på min soffa samt balkong
  • Tänkt börjat blogga igen
  • Haft besök av M´s syrra och därmed varit turistig.
  • Sökt skola i GBG
  • Sagt upp lägenheten i Oslo
  • Skaffat lägenhet i GBG
  • Inte kommit in på skola ( än... )
  • Köpt förlovningsring till M i smyg
  • Funderat på att börja blogga
  • Bokat resa till Azorerna
  • Friat till M på planet ner till Azorerna
  • Varit i Azorerna en vecka
  • Blivit världens lyckligaste fästman
  • Utvecklat mitt shoppohollic-ande
  • Gått bärserk på internet-handlandet
  • Köpt radiostyrda bilar och blivit 7 år på nytt.
  • Börjat blogga...igen
  • Insett hur effektivt punkt-bloggandet är

För att göra det hela lite mindre textfyllt och mer bildligt så tar jag o lägger upp en stor hög med bilder från denna punktlista, just nu är jag alldeles för nyvaken för att skriva spalt-meter om varken Azorerna eller radiobilar så för er som är intresserade i vad som pysslandes med i Azorerna så gå in på M´s blogg och läs mer där, jag gör en helomvändning och bara slänger upp bilder istället för ord just nu så återkommer jag efter ett par koppar kaffe och lite frisk luft.
Kil...gött?
Balans...bra?

Sigenare...trött?

Systrar...lika?

Operan...fin?

Ponta Delgada 22 grader...varmt?

Ringar...nog glittriga?

GT i poolen...livet?

Val...stor?

Delfin...felfokuserad bild?

Jeepsafari...dålig parkering?

Snorkel-set...nya modet?

Internet-shoppade Converse...cleana?
Radiobilar...barnsligt?

Återkommer inom kort, ska få hit Stürm och byta ut min spruckna skärm på Mac:en.
Tills dess!
/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0