Äntligen semester!

Ne nu har ja jobbat två hela dagar, de får fan räcka för denna vecka, har min bror på besök, han gjorde mig en björn-tjänst, packade bilen full me TV + onödigt dravvel, tankade bilen full på Shell i Luleå och ställde in GPS:en på Louises Gate 11, Oslo. Sagt och gjort var han 13 timmar senare framme, grymt tacksam för detta! Gött me TV även om norska kanaler suger get. Vi har dock SVT1 och 2 så lite sverker olofsson får man allt med sig.
Jag och bror verkar ha fått de här me TV-tittande om bakfoten
Nu ska vi äta en av mig och M ( mest M ) lagad middag bestående av fetaost fylld kyckling inlindad i bacon med tillhörande klyftpotatisar och en freestylad sås á la M.
Efter avnjutning av denna ska jag och bror Erik bege oss ut för att leka spider-man på Myrens Sportcenter och närmare bestämt deras många klätterväggar.
Bilder från det kommer senare,
Ses bland kalkpåsarna!
/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0