Gud ge mig sommar!

Sitter likt en blodigel fastsugen vid dataskärmen spejandes efter en resa i min plånboks-storlek, går sisådär just nu, är inte allt för sugen att åka till Kiruna på en weekend.
Blev riktigt sugen på sommar, så började surfa runt efter lite schyssta sommarplagg typ shorts, sneakers, brillor m.m
Har än så länge snubblat över ett par olika shorts, har iofs en hel hög liggandes, men blev speciellt sugna på dessa inköp :
  

Ett elr fyra par shorts till skadar ju aldrig, är även sugen på ett par riktiga seglar-pjucks att glida runt i, ett par Keds är heller aldrig fel, sitter o kollar på skor och inser hur stort mitt hat för Ed Hardy och alla deras enormt överprylade saker är, tyckte när de kom att dom hade endel najs grejjer, deras tidiga kepsar var ja ett stort fan av för exempel, men som tiden har gått så har det bara spårat, trycken blivit större, fler, ihoppressade till en enda stor oreda, allt för mkt glitter och dylikt "krutigt" har lagts på, och framförallt så har fel follk börjat använda dom. Tycker de är så sjukt drygt när man ser ett plagg som på skyltdockan ser cleant ut, bara för att 2 min senare se en riktigt ful kille med i övrigt noll känlsa för kläder glida runt i plagget. 
 
Lika mkt som jag njuter varje gång jag inhandlat något "rare" plagg som ingen annan har, lika less blir jag då "alla" två veckor senare glider runt i samma förbannade plagg. Men man för väl skylla sig själv när man handlar på allt för mainstream butiker, t.ex H&M har börjat skärpa till sin kollektion rejält, men jag drar mig för att handla där varje gång just för att sannolikheten för att en hög med andra löst folk i samma stund står och provar samma plagg. 

En snygg resväska i skinn har ja länge letat efter, men hittar fan ingen till vettigt pris, någon som har nåt tips på en clean sådan??


Sandquist har endel snygga men vars är axelbandet?

Syns på stranden!
/ P

PS ja vettu fan varför de blev olika stilar på texten, ännu mindre hur man ändrar tillbaks. ingen Ctrl+C följt av Ctrl+V iaf! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0