Lite kraft = lite ord

Orkar egentligen inte ge mig in på vad helgen i snöiga norr innebar, men vill bara ge ifrån mig ett litet livstecken så ni vet att jag inte blivit uppäten av björnar elr något annat coolt under min vistelse. Nyhemkommen från Gardemoen med allt för många kilon mat i väskorna så är både jag och M trötta, slitna, svettiga och egentligen osugna på bloggandets innebörder. Tänker därför i punkt-form snabbspola mig igenom helgen så kommer normalfarts-utskicket imorgon e.m. Kan bli på kvällningen beroende på om det blir övertid elr ej imorgon. Tills inlägget är utlagt så kan ni informations-sugna lediga kika in på M:s blogg då hon är ledig imorrn och troligtvis kommer plinta ner ett par rader om äventyret under dagtid. Tills dess får ni nöja er med detta :
Helgen i punktform :
  • 14 timmars bilresa längs drygt "bumpy" norska och raka fina svenska vägar
  • Scrap-bookande över barndomen
  • Storgats-uppvisning
  • Irish Coffee-drickande
  • Matavnjutande
  • GT-drickande
  • Palt-koma
  • Oskulds-flygning för M
  • Svettig i soffan 
Mer info under morgondygnet.
Med lökar under armarna!
/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0