Siffran 4!

Bästa siffran just nu : utan tvekan nr 4!
För det första firade jag o M fyra månader tillsammans igår, dom utan tvekan 4 bästa månaderna i mitt liv, har aldrig varit så lycklig, tagit så lätt på saker, haft så mkt livsglädje och uppfinningsrikedom som dessa månader. Visst de kanske har gått svinfort enligt många, vi bor ihop etc etc. men A) de skiter ja i för ja bestämde mig redan tidigt för att kasta mig ut för stupet med huvudet före och se hur hårt jag landar, flyger fortfarande, och vad ja kan se än så länge så verkar landningen vara skumgummifylld. och 2) de känns mer som att de gått 4 år än 4 månader, fast inte på vardagsrutinerna-, slentrian-sexet-, mjukisbrallorna- och avsluta varandras meningar-sättet utan på aktivitets-almanackan full-, utforskande lakans-brottning-, dresscode- och prata i munnen på varann-sättet.
Man kanske inte ser att de är M men ja lovar o svär de är de!
Dagens andra fyra går till betongen på Bislet och herr Barrulf som bad mig ta bort den under dagens 4 övertidstimmar vilket staplar upp högen till digra 46,5 timmar med bötesfinanser så långt i kort gångna mars månad.
Känns bra på ett sätt att ha jobbat så mkt redan denna månad, visst har de varit slitsamt de ska ja inte sticka under stolen med, men vafan bara bita ihop, gå in i zombie-mode och bara köra, det är ju till ett (nåja) gott syfte.
Den tredje av fyra fyror står Wayne Rooney och "mitt" kära Man United för, det är nämligen 4 som antalet mål blev i dagens ihjälstampning av Milan i Champions League vilket leder oss till kvartsfinal. Trodde iofs det här förra året också, då de sånär gick vägen, men nu tar vi fan de här! visst de är bara kvarts ännu, men med en Rooney i sitt livs slag o lite medvind/nedförsbacke så löser vi de!
Rooney gör..ja du..?

 

Den sista utmärkelsen/punkten/priset/siffran osv skänkes bort till antalet dagar jag, Wallin och Nilsson tänker styra skutan nästa helg då Berlin står i almanackan! ska bli riktigt grymt o dra iväg dit, har alltid velat åka, dels för deras techno/trance/electro-spektra bland nattens alla färger, men sen även om de säkert låter mindre trovärdigt, så hade vi tänkt bocka av ett par sevärdheter under morgonpasset av dagarna. Alla ja snackat med säger att berlin är grymt, spelar ingen roll om man är där för o krypa in i hitlers bunke o ta 1400 bilder elr om man är där för att skaka sina lurviga till Allein Allein ( http://www.youtube.com/watch?v=ksxt-gdCwd4 ) på nån underground-club en söndagmorgon. Vi tänkte försöka kombinera dessa två, hursom blir de garanterad underhållning! Allt som händer där blir senare nerprintat här, de lovar ja!
ne nu blev klockan torsdag, jag är tröttare än en nyss imålkommen marathon-löpare på sömnpiller, så sängen kallar, snart helg, gött de.
Hasta Luego!
/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0