snart..

sorry alla trogna läsare där ute, men jag har verkligen inga krafter att ta tag i the great story of Berlin just nu, har knappt haft tagg nog att tänka tillbaka, reflektera och utvärdera vad fan som egentligen hänt i öl-stövlarnas land, tog mig för exempel sen hemkomst(och soffskruvande, som för övrigt inte rekommenderas efter 4 dagars Berlinande!) 8 timmar att ens vika upp datorn, knappa mig ut i världsvidavebben och vidare till bloggens mecka.
När jag nu ljugit ihop krafter nog att ta mig hit, så finns de fan inga kvar till att plinta ner mer än dessa stackars ord. Svik ej eran tro, efter en för första gången sen onsdag bra natts sömn med min M, lite norsk havregrynsgröt och en nypa nugatti-luktande norsk luft insupen senare så är jag nog(nåja) tillbaka till den människa jag en gång var, och då blir de åka av i historie-berättandets berg-och-dalbana.
Svaert!
/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0