Kammar hem vuxenpoäng!

Mitt vuxenpoängs-konto har exploderat rejält sista tiden med flytt från det stora bollhavet Oslo till skolbänks-Göteborg för att börja studera och ta tag i livet, men det är ingenting jämfört med vad som skedde för en halvtimme sedan.

Jag har nu för första gången i mitt liv lagt ett bud på en bostadsrätt och sitter här hemma och skakar av nervositet efter att ha lagt ett bud med en sådan prissumma, känns lite annorlunda än att sitta och buda på en Iphone på tradera för 4000.
Men det känns jävligt bra, jävligt stort och framförallt jävligt vuxet! Hoppas bara att min fula plan om att sitta och trycka framför data-skärmen och vänta in vad dom andra intressenterna bjuder för att sen då alla verkar ha gett sig lägga in ett bud med minimi-höjning och försöka skrämma bort konkurrenterna.

Well well den som sitter klistrad vid datorn får se. Så här ser det iaf ut nu och förhoppningsvis då budgivningen är färdig också!


Så håll era tummar för att Budgivare 5 ror hem det här nu!

Med näsan tryckt mot datorn!
/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0